Menu

Lakáskezelés

Irodánk új szolgáltatásával Ön időt és energiát spórol meg azáltal, hogy egy erre specializálódott iroda kezeli lakásának/házának ügyeit!

Lakáskezelés során vállaljuk:

– az ingatlan bérbeadását (1 havi bérleti díjért),

– a bérleti szerződés megkötését,

– a bérlővel és a tulajdonossal való rendszeres kapcsolattartást,

– a bérleti díj és a rezsi beszedését,

– a bérlemény rendeltetésszerű használatának ellenőrzését,

– mérőórák leolvasását, bediktálását,

– az esetleges műszaki karbantartási munkák szakszerű elvégzését, meghibásodás esetén azok javíttatását,

– a bérleti szerződés megszűnése esetén az ingatlan ellenőrzését, leltár egyeztetését, bérlőváltáskor az ingatlan átadását újbóli kiadását,

– amennyiben szükséges, az ingatlan takaríttatását, a kert karbantartását. (Irodánknak van képzett takarítónője és kertésze.)

Kiknek ajánljuk a LAKÁSKEZELÉST?

A lakáskezelés praktikus szolgáltatás azoknak, akik lakásukat, házukat bérbe adják, mert:

– külföldön dolgoznak, de szeretnék biztonságban tudni lakásukat,
– vidéken laknak, így nehézkes számukra a rendszeres ellenőrzés,
– több ingatlan tulajdonosai, s a rendszeres ellenőrzés bonyodalmas lehet.

A lakáskezelést továbbá ajánljuk azok számára is, akiknek nincs idejük a rendszeres ellenőrzésre, a mérőórák bediktálására, a bérlővel való kapcsolattartásra.

A SZOLGÁLTATÁS DÍJAZÁSA:

Az ingatlan mindenkori bérleti díjának 10 %-a havonta (min. nettó 10.000.-Ft)